Charger Escape
1.
Prvý obraz, ktorý vidíte je sám Charger.
Kliknite na metlu, pozametá lístie a vy nájdete malý kľúčik /small key/.
2. O políčko doprava (posúva sa
drevenými šípkami, ktoré trochu splývajú s podlahou) nájdete miestnosť a pár poličiek.
Najprv použite malý kľúčik na fialovú skrinku. Nájdete v nej akýsi
papier/instruction/, ktorý si zatiaľ nevšímajte.
V pravo dole su čierne jazdecké topánky. Odsunte ich a nájdete podkovu/old
horse shoe 3/. Už teraz by ste si mohli
uvedomiť, že sa asi budú hladať ďalšie podkovy, keďže táto má v tom svojom mene
3.
Z poličky nad topánkami vezmite červené
jablko /red apple/.
V strede miestnosti sú vlastne dvere. Otvorte ich.
3. Pred sebou vidíte skrinku a mačiatka. Krabicu s mačiatkami odsunte (stále na
ňu klikajte) a uvidíte kladivo /hammer/.
Vpravo hore pri skrinke trčí niečo železné. Po kliknutí dostanete kliešte
/pincers/.
Otvorte skrinku a položte do nej podkovu. Zavrite a stlačte červený gombík.
Postupným skúšaním by ste (možno) prišli na to, že správny kód je 0102. To znamená, že z nuly kliknete do tej
priehlbinky pod 1 a potom kliknete pod nulu, potom pod dvojku a opäť pod nulu.
Vypnite červený gombík. Ak ste to urobili správne, podkova by mala byť červená .
Zoberte kliešte a chytte nimi podkovu ( snáď je jasné prečo nie rukou).
Hnedá podkova prejde na akýsi stolík (no na to kovové, naozaj neviem ako sa to
volá).
Použite kladivo a podkova sa zmení na striebornú/ horseshoe/. Nezabudnite ju
zobrať.
4. Odídťe ztadiaľ a posunte sa o políčko doprava. Uvidíte tri sliepky a dva holuby na okne,
fúrik s mrkvami, pár vriec so zrnom a hrable. Perfekcionisti môžu postaviť
hrable tak, že na ne kliknú. Tiež
zoberte zelené jablko/green apple/ a jednu z tých mrkiev/carrot/ ktoré sú na
zemi. Teraz klikajte na sliepku, ktorá
sewdí na kôpke sena až pokým nevyletí hore. Všimnite si, že medzi jej
vajíčkami je aj jedna podkova a rýchlo ju zoberte /old horseshoe 1/. Vráťte sa do miestnosti zo skrinkou a spravte
s ňou to isté, ako to s predchádzajúcou. (0102)
5. Od sliepok sa posunte o políčko doprava. Uvidíte už striebornú podkovu a 3
voľné miesta na podkovy. Vpravo dole na podlahe nájdete poslednú podkovu/old
horseshoe2/, a tiež ju upravte ako tie dve.
6.Teraz treba správne nastaviť podkovy do toho obrazca. Najprv ich tam všetky
umiestnite ( pozor, každá podkava má vyhradené miesto. Podkova 2 ide do vpravo
hore, podkova 3 vpravo dole a podkova 1 vľavo hore). Ako vidíte, nič zaujímavé
sa nestalo, podkovy treba správne pootáčať. Tú pôvodnú nemente, keby niečo
smerovala nahor. Tú nad ňou obrátte smerom doprava, pravú hornú smerom dole a tú vpravo dole obrátte smerom doľava.
Možno vám ten ,,akože nákres,, aspoň trochu
pomôže , tie písmenká sa akože trochu na
podkovu podobajú, a podkovy poobracajte podľa toho, kde konce písmen smerujú.
< A
v >
Keď to už už vyzerá , že ste sa stadiaľ
dostali, spadne na stajňu meteorit. Vaša šanca na útek sa však ale nekončí, stále máte nádej…
7. Stojíte pred zamknutými dverami stajne. V troskách zo zasiahnutej stretchy leží kameň /meteor/. Teraz vyberte ten papier. Tí šikovnejší by
mohli teraz moj návod vypnúť a dokončiť návod samy. Tie inštrukcie sú tam totiž
jasne napísané. Ale teda pokračujme. Na papieri máte taký istý kameň, aký ste práve vzali. Ďalej graf ukazuje kód 02120.
Vrátte sa
teda k skrinke a zapnite gombík, zadajte tento kód, vypnite gombík
a otvorte. Kameň by mal byť
červený, vytiahnite ho kliešťami a rozbite kladivom. Dostanete dačo
fialové /magical stone/, presne to isté, čo je na nákrese. Na papieri sú pod
tým sklíčkom akési vlnky – voda. Prídťe ku koníkovi, (dvierka otvoríte
kliknutím na to kovové na bránke) kliknite na koňa a nakŕmte ho oboma jablkami
( vôbec nič by sa nestalo ak bz ste to urobili už pred tým, alebo by ste ho
nekŕmili vôbec). Vráťte sa tam, aby ste videli celého koňa a kliknite na
kŕmidlá, to čo trčí zo steny, pod koňovou hlavou. To oranžové si zatiaľ
nevšímajte, len v tom boxe vľavo kliknite na ten panel a napustí sa
voda. Do vody hoďte to fialové sklíčko. To sa vo vode rozpustí, kôň sa napije a
zmení na jednorožca. Ak chcete ( ale nemusíte), môžete mu dať mrkvu.
8. Ďalšia vec na nákrese je hviezda –
v celej stajni sú len tri okná ( a teda ešte veľká diera po
meteorite), hviezda je však len pri holúbkoch ( tam kde sú sliepky). Choďte tam
a kliknite na ňu. Celú miestnosť
ožiari, sliepka sa posunie a vy nájdete naberačku /small shovel/. Ďalší
bod na zozname sú bodky- teda zrno. Naberačkou naberte zrno z otvoreného
vreca, dostanete plnú naberačku /stardust oat/. Dajte to koníkovi do jedla.
Kľud ten kôň nie je obézny, len mu rastú krídla. Vysadnite naňho a ste
voľný!
Zrýchlený návod:
1. Miestnosť so sliepkami-sliepka na sene – viac krát kliknite a zoberte
podkovu.
2. Miestnosť s poličkami- topánky dole- kliknite a zoberte podkovu
3. Miestnosť pred dverami- na zemi je tretia podkova
4.Miestnosť s poličkami- otvorte tajné dvere v strede izby- vojdite
do miestnosti
5. Tajná miestnosť- kôš s mačkami- klikajte a zoberte kladivo
6. Tajná miestnosť- vpravo vedľa skrinky kliešte.
7.Tajná miestnosť- skrinka – otvorte a postupne pri každej podkove
opakujte tento
b) naťukajte 01020 a gombík vypnite
c) kliešťami vyberte podkovu a potom kladivom
8. Miestnosť pred dverami: < A
v >
9. Miestnosť pred dverami- kameň z trosiek
10. Tajná miestnosť- skrinka- ten istý postup ako predtým ale naťukajte 02120
11. Miestnosť s koňom- otvorte bránku, kliknite na boxy, napustite do jedného vodu panelom a dajte doň fialové sklíčko
12. Miestnosť so sliepkami- okno- kliknite na hviezdu, vezmite lopatku za sliepkou, naberte zrno
13. Miestnosť s koňom- boxy- do druhého nasypte zrno